Notifications
Clear all

Synchronicities (of "toevalligheden")  

RSS

TheExpandition
(@theexpandition)
Member Admin
02/04/2019 9:32 pm  

Op het moment dat je goede vibes hebt, merk je dat het leven je lijkt toe te lachen. Dingen komen je kant op en het lijkt alsof je precies in de pas (synchroon) loopt met het universum. De bus komt precies aan rijden op het moment dat jij komt aanlopen, er komt ineens een parkeerplekje vrij in een druk gebied of er komt een aanbieding op je pad die je nooit van te voren in had kunnen schatten. Een van de tekenen dat je de goede energie te pakken hebt zijn "toevalligheden" die je gaat ervaren.

Dingen manifesteren zich in je leven of lijken "toevallig" op je pad te komen.  Deel in dit topic je voorbeelden.

MissJJ80
(@missjj80)
New Member
02/04/2019 9:39 pm  

Vanochtend moest ik naar mijn werk en er stond mij een pittig gesprek te wachten. Op zich was ik er best rustig onder maar ik was me zeer bewust van wat er zou gaan komen en de mogelijke gevolgen ervan.

Ik stapte in de auto en op de radio werd precies toen ik hem aanzette verteld dat het vandaag de dag tegen angst was. Het verzoeknummer was: Don't you worry child van The Swedish House Maffia. ? 

ReplyQuote
Share:
Close Menu

Cart